Het klinkt misschien wat vreemd, maar ook uw hypotheek is aan onderhoud onderhevig. Niet in de laatste plaats door wijzigingen in uw privésituatie, maar ook door meer algemene (markt)ontwikkelingen. Hypotheek Adviescentrum biedt u een helder onderhoudsabonnement, zodat u zich niet steeds weer hoeft af te vragen of uw hypotheek nog wel up to date is.
Uw adviseur van Hypotheek Adviescentrum beschikt over een geautomatiseerd systeem waarmee uw hypotheek elke dag wordt getoetst aan de ontwikkelingen in de markt.
Door dagelijks te checken welke ontwikkelingen zich hebben voorgedaan en of deze van invloed zijn op uw hypotheek, is uw hypotheekadviseur in staat om u direct op de hoogte te stellen van verbetervoorstellen.
Uw onderhoudsabonnement voorziet standaard in een jaarlijks update gesprek met uw hypotheekadviseur van Hypotheek Adviescentrum. Uw hypotheek wordt dan samen met u opnieuw bekekenen en getoetst, zodat eventuele wijzigingen kunnen worden aangebracht.
Het onderhoudsabonnement geeft u recht op het gebruik maken van onze telefonische helpdesk voor aanvullende vragen over uw hypotheek. Direct na het afsluiten, of gedurende de looptijd; u kunt met uw vragen altijd gebruik maken van onze telefonische helpdesk. Let wel, in het geval er geen sprake is van een eenvoudig antwoord zal uw adviseur u informeren over eventuele bijkomende kosten.
Vanuit uw abonnement ontvangt u met enige regelmaat een informatieve nieuwsbrief.